čtvrtek 9. listopadu 2017

Macbeth

Moje letošní skupina je velmi kulturní a to dokonce i kluci, což nebývá zvykem. 

A protože všichni úspěšně složili test na úroveň A1, rozhodlo se, že půjdeme do divadla a uvidíme, jestli už budou rozumět. 

Shakespearův Macbeth není právě jednoduchý, ale nízká cena zvítězila. No co, když nebudou rozumět, půjdeme holt domů ;-)

Holky i kluci přišli krásně oblečení (řekla bych lépe než Češi) a usedli jsme do sedadel. Trochu mě vyděsilo, že divadlo bylo poloprázdné, což se však nakonec ukázalo být výhodou... a to, když nás paní uvaděčka posunula dopředu, takže místo v 17. řadě jsme seděli ve 4.

Další šok přišel hned ve druhé scéně, která se odehrávala v nočním klubu, kde spoře oděné dívčiny (čarodějnice) sváděly opilé muže. To už jsem si živě představovala, jak rodiče píšou do školy stížnosti pro narušení mravní výchovy jejich dětí!

 No zkrátím to. Aćkoli bylo pojetí  velmi moderní, shodli jsme se jednotně, že se nám představení líbilo a to je nejdůležitější.

A tady můžete vidět, jak nám to sluší:



Tady je odkaz:

http://www.mestskadivadlaprazska.cz/inscenace/295/macbeth/

A tady ohlasy mých studentek:

"V sobotu šli jsme do divadla na divadelní hru Shakespeare "Makbet". Četla jsem tu hru, když mi bylo 12 let, a tak jsem byla ráda,že jsem ji viděla v dospělosti.
Divadlo ABC je malé,ale útulné a moderní. Hlavní nezapomenutelné chvíle představení byly výkony herců. Každý herec hrál realisticky. A přestože inscenace byla smíšená v češtině, to si mi líbilo."
Káťa

"V sobotu večer naše skupina šla do divadla.  Dívali jsme se na divadelní hru Macbeth. To byla moje první návštěva divadla v Praze. Představení bylo v Divadle ABC,  to je malé, ale moderní. Protože divadelní hra byla v češtině, nemohla jsem ji celkem ocenit. Bohužel pro mě bylo těžko se usilovně dívat na představení víc  dvou hodiny,  ale jsem ráda,  že jsem zahledala ho. 

Ze všech herci se líbila mi herečku,  která hrála ženu Macbetha.  Byla moc charismatická. Taky se líbila mi metafora židli, která zosobňovala zlámané životy. 

Zcela jsem ráda,  že jsem byla v divadle,  teď chci jít na představení  Evžen Oněgin. 
Marina

P.S. Příště jdeme na Rusalku do Národního ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat