neděle 5. listopadu 2017

Když se stírá hranice mezi živými a mrtvými


Poslední říjnový den jsme se rozhodli, že oslavíme Heloween. Přestože tenhle svátek není v naší zemi příliš populární, byla to příležitost posedět a pobavit se o něčem jiném než o gramatice.

A tak studenti přinesli mraky jídla, já jsem upekla mrkvový dort a vydlabali jsme dýni.

Koukejte..



Jak už jste si asi všimli, Tamerlan a Jegor moc rádi kreslí. Tentokrát jim s výzdobou pomohla i Alina
Lola dohlíží na přípravy

Kdo to proboha fotil, že jsme všichni bez hlavy?? Nebo to je schválně heloweensky?

Všichni spolu


A čtěte zprávy našich zpravodajů:

Káťa: 
"Včera byl Halloween. Rozhodli jsme se oslavit ve škole. Naše učitelka navrhla zorganizovat  pití čaje. Nakupili jsme moc ovoce s kamarádkou a naše spolužáci přinesli zmrzliny a moc kinech (co to je, Káťo??) sladkosti. Paní Eva upécla lahodný mrkovový dort. Holky vyřezaly dyně.  Měli jsme krásný svátek."


Madina:
"31. října je Svátek Všech svatých. Naše skupina dělala pití čaje, aby oslavit ten den. Každý člověk přinesl sladkosti, a paní Eva upekla moc chutný dort. Holky vyřízly dýně, zapálili jsme svíčky a užili isme spolu."


Assel: 
"Včera bylo 31. října a slavili jsme Halloween. Každý přinesl něco k čaji, například já jsem šla ráno do supermarketu, abych koupila sušenky Oreo (Assel, není to reklama??) Kluci přinesli zrzlinu, ale holky přinesli hodně sušenek a ovocy. Naše učitelka upékla chutný mrkevný piroh. Všchné ho ochutnali (Nursultan ne, já jsem to viděla!). Vyříznula jsem dyni a dali jsme tam svíčku. Odpojili jsme svítidlo a bylo ve třidě utulně. Tak jsme pili čaj a jedli sladkosti."




Žádné komentáře:

Okomentovat